Pristatymas ir apmokėjimas

APMOKĖJIMAS IR PRISTATYMAS:

Apmokėjimas grynais:

Už prekes galite susimokėti grynais pinigais atsiimant prekes sandėlyje Aušros g. 3, Ginkūnų k., Šiaulių raj.

Kreditinės kortelės:

Pasirinkę kreditinę kortelę kaip apmokėjimo būdą, paspauskite ant „pirkti“. Po to jūs busite nukreipti į saugų puslapį, kur galėsite pasirinkti kreditinės kortelės tipą. Taip pat jums reikės įvesti teisingus kortelės duomenys ir patvirtinti apmokėjimą. Lėšos iš kortelės bus nuskaitytos kai tik užbaigsite užsakymą.

Kreditines korteles apmokejimas

Banko pavedimas:

Reikiama suma bus pervesta į mūsų nurodytą banko sąskaitą.
Paskirtis: užsakymo numeris.
Prekės bus išsiųstos nedelsiant po to, kai mes gausime apmokėjimą į mūsų banko sąskaitą.

Įmonės rekvizitai:

UAB “Sanrina”
Adresas: Leičių g. 13-91, LT-12109 Vilnius.
Įmonės kodas: 304099627
PVM mokėtojo kodas: LT100009701116
Atsiskaitomoji sąskaita: AB, “Swedbank”  LT847300010144439013
Mobilus telefonas: +37069438096
El-paštas: info@rotho.lt
I-Shop: www.rotho.lt
Darbo laikas: I-V ( 8-19 val ) VI-VII ( 10-18 val )

Banko pavedimu – pasirinkus šį apmokėjimo būdą perveskite pinigus į mūsų sąskaitą.

Banko duomenys:

Gavėjo pavadinimas: UAB “Sanrina”
Banko sąskaita: LT847300010144439013
Banko pavadinimas: AB, “Swedbank”
Banko kodas: 73000
Mokėjimo paskirtis: Jūsų užsakymo nr.

PAYSERA:

Vykdydami užsakymą, Jūs galite pasirinkti atsiskaitymą per Paysera sistemą.
Ši sistema Jums leis atsiskaityti:

Lietuvos bankų elektroninės bankininkystės pagalba:

  • „Swedbank“ elektroninė bankininkystė;
  • „SEB“ elektroninė bankininkystė;
  • „DNB“ elektroninė bankininkystė;
  • „Šiaulių bankas“ elektroninė bankininkystė;
  • „Medicinos bankas” elektroninė bankininkystė;
  • „Citadelė“ elektroninė bankininkystė;
  • „Danske Bank“ elektroninė bankininkystė;
  • ir kt.

Užsakymo pabaigoje Jūs būsite nukreipti į Paysera sistemą, kur galėsite pasirinkti Jums priimtiną atsiskaitymo būdą

paysera

PRISTATYMAS:

Mūsų elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes (esant pakankamam prekių kiekiui sandėliuose) pristatysime Jūsų nurodytu adresu ne ilgiau kaip per 1 – 3 darbo dienas po apmokėjimo gavimo.
Prekės pristatomos visoje Lietuvoje per Venipak arba LPexpress siuntų tarnybas arba atsiimant vietoje – Šiauliuose.

Nuo šiol „Venipak” siuntos ir LP EXPRESS siuntų terminaluose - Venipak

Prekių pristatymo sąlygos:

Pristatymo kaina priklauso nuo siuntos tipo, svorio, matmenų.
Galimas pristatymas į namus-ofisą, atsiėmimas Venipak arba LPexpress siuntų taškuose arba atsiėmimas mūsų sandėlyje Šiauliuose (Jeigu prekių sandėlyje nėra, gali tekti palaukti 1-3 darbo dienas).
Pristatymas į Venipak, LPexpress siuntų taškus – pigesnis, bet yra įmanomas tik prekėms kurių svoris ne viršyja 30kg, ir matmenys neviršija 35 x 74,5 x 61 cm.
Prekėms kurių svoris yra didesnis negu 30kg arba matmenys didesni negu 35 x 74,5 x 61 cm pristatymas įmanomas tik per kurjerį  iki namų arba atsiimant prekes mūsų ofise Šiauliuose.
Prekių atsiėmimas Šiauliuose nemokamas tik mūsų ofise!

Venipak siuntų taškai:


Venipak siuntų taškų sąrašas – ČIA

 


GARANTIJA:

Visoms naujoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite tokių prekių aprašymuose bei prekės pirkimo dokumente. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje.
Prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita faktūra) kartu yra ir garantinis talonas.

Prekės gražinimui arba keitimui turi būti pilnos komplektacijos, originalioje pakuotėje, originalios išvaizdos bei stovio, komercinės išvaizdos, be papildomų lipdukų. Prekės turi būti nenaudotos, išskyrus gamyklinį broką.

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantiją, apmoka pirkėjas.
  • Pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.

Prekė yra keičiama-gražinama, jei visi žemiau išvardinti teiginiai apie brokuotą prekę yra teisingi:

    • Prekės garantinis laikotarpis yra nepasibaigęs
    • Prekė yra brokuota.
    • Prekių trūkumai atsirado dėl gamintojo kaltės.
    • Prekė neturi fizinių pažeidimų.

Brokuotą prekę registruokite el.paštu: info@rotho.lt nurodant prekės pavadinimą, pirkimo datą, savo kontaktine informaciją – aprašant trumpai broką.
Mes su jumis susisieksime.